We gebruiken een combinatie van interne en externe marketinginstrumenten om externe (potentiële kandidaten) en interne (huidige werknemers) interesse te wekken.
Recruitment marketing zorgt ervoor dat je een sterke aanwezigheid hebt op sociale media doordat we projecten, teams, toekomstplannen en meer delen.
Email marketing will be deployed to current employees. Daarnaast kun je offline marketingtools toevoegen zoals opendeurdagen, zorgpakketten, beurzen, enz.
Potentiële kandidaten warm houden zodat ze staan te popelen om te solliciteren als er een nieuwe vacature is.
Ambuce is een Ambulancebedrijf dat onder andere spoedeisend/niet spoedeisend ziekenvervoer, preventieve zorg, repatriëring en opleidingen verzorgt in heel België. Wekelijks publiceren we relevante informatie, evenementen en coole beelden om iedereen op de hoogte te houden, waardering te tonen en potentiële collega's geïnteresseerd te houden.
Fast Transit Line, gevestigd in Antwerpen, is gespecialiseerd in consolidatie, luchtvracht en algemene logistiek. Hun slogan “Ervaar het verschil” weerspiegelt hun vastberadenheid en bereidheid om hun prestaties en kwaliteit van dienstverlening dagelijks te optimaliseren. Wij helpen hen zichtbaar te zijn voor toekomstige medewerkers om de kwaliteit van hun team te verhogen.
Project One is een bedrijf dat gespecialiseerd is in HVAC, elektriciteit en loodgieterswerk. Ze staan bekend om het inzetten van toptechnici voor elk van hun bouwplaatsen.
MediaGuru helpt hen zichtbaar te worden voor zowel klanten als toptechnici om hun sterke groei door de jaren heen te ondersteunen.
©2023 MediaGuru. All Rights Reserved.