B2B en B2C Sales

Wil je meer B2B of B2C sales binnen halen maar weet je niet hoe je dit moet doen? Geen zorgen wij hebben genoeg ervaring om ook jouw bedrijf verder te helpen.

Doorgaans zijn er een aantal diensten die we inzetten. Lees gerust hieronder meer informatie.

1. Advertenties

Op sociale media en/of Google om nieuwe klanten te bereiken.

2. Email marketing

Om bestaande klanten meer producten of diensten te laten aankopen

3. Website en -shop

Om meer informatie te bieden en makkelijk te laten aankopen

4. Andere

Denk jij aan andere zaken?

Laat het ons weten.

1. Advertenties

Advertenties via sociale media en kanalen zoals Google werken uitzonderlijk goed.

Op dit soort kanalen is het namelijk zeer eenvoudig te kiezen welke doelgroep welk bericht op welk uur te zien krijgt. Met andere woorden, jouw investering wordt veel beter gericht en zal dus meer opbrengen.

Belangrijk om te weten is uiteraard dat potentiële klanten niet meteen overtuigd zijn van jouw producten of diensten, ze moeten je naam vaak zien vooraleer ze effectief klant worden. 

Een goede planning en strategie is dus cruciaal. Dit geldt ook bij Email marketing.

2. Email marketing

Email marketing is één van de online marketing tools die nog steeds het beste werkt. Mensen beschouwen een mail als een brief, lezen die dus zorgvuldig en onthouden dus veel beter wat er in staat.

Een extra voordeel is dat wanneer je emails kan versturen naar personen of bedrijven die al klant zijn, ze eens zo snel opnieuw een aankoop zullen doen.

Combineer die 2 zaken met een doordachte strategie en je bekomt een online marketing niveau om u tegen te zeggen.

Uiteraard is het belangrijk dat de (potentiële) klanten genoeg informatie kunnen vinden en makkelijk kunnen aankopen.
Dat is waar een website of -shop z'n nut bewijst.

Graag meer info over onze diensten?

3. Website en -shop

Een website of -shop is de basis van goede marketing. Hier staat doorgaans (zo goed als) alle informatie op om de klant ervan te overtuigen dat jouw bedrijf zijn beste keuze is.

Het is echter zeer belangrijk om de juiste data- of gegevenstructuur te hanteren en ervoor te zorgen dat de potentiële klant ook werkelijk vindt wat hij zoekt. Indien hij te lang moet zoeken, zal hij wellicht van de website weggaan.

Op een website mag er uiteraard niet te veel info staan, want je wil contactgegevens verzamelen. Bij een webshop is het net wel de bedoeling dat alles erop staat zodanig dat de potentiële klant volledig zelf een aankoop kan plegen.

website door MediaGuru

Meer info over ons?

Leer MediaGuru beter kennen zodat je weet waarom wij de juiste partner zijn voor jouw online marketing

Bekijk onze reviews

Bij MediaGuru zijn we zeer begaan met onze klanten en zij met ons. Klik op de knop om enkele use cases te lezen.

Graag een persoonlijk gesprek?